Dienstag, 12. Mai 2015

Cupcake meets Something Lacy

Ich war mal wieder ziemlich beschäftigt und habe gebacken was das Zeug hält (mein Vater hatte Geburtstag und ich dann letzten Freitag auch), soooo viel Zucker*oh oh* :D
Momentan bin ich zwar durch die Uni wieder voll ausgelastet, aber dieses Kärtchen wollte noch fertig werden =)

I was quite busy the last days and made or baked a cake after cake (it was my fathers birthday and then mine last friday too), soooo much sugar *oh oh* :D
Im still very busy with my studies, but this card screams to be finished =) so here it is:



 Stamps: SU Something lacy, CBS Basic numbers (sentiment) and Tasty treats (cupcake)


Den Cupcake habe ich mit meinen Mondeluz Aquarellstiften koloriert und dann ausgeschnitten. Da mir der Boden aber doch zu dunkel war, habe ich natürlich Glitzer draufgestreut =) und ihn anschließend mit Abstandshaltern aufgeklebt. Der Geburtstagswunsch ist weiß embosst.
 
I've colored the cupcake with my Mondeluz aqua pencils and cut it out. I also put some glitter on the cupcake holder, because the dark color was in the end to dark for me, so why not glitter this up =)
I put some foam adhesive underneath the cupcake. 


Have a nice day and 



I would like to join the following challenges:

Kommentare:

  1. Hach siehtdie Karte fröhlich aus! Herrlich!
    Lieben Gruß
    Sissi

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous card Selene! It's so pretty and the colours are so striking.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    AntwortenLöschen
  3. Hope your birthday was as sweet as that card! Love your cupcake! Thanks for joining us this week at Just Us Girls for our embossing challenge!

    AntwortenLöschen
  4. Wonderful birthday card! Love the yellows. So glad you shared it with us for the Sparkle N Sprinkle Creative Challenge.

    AntwortenLöschen
  5. Thank you for sharing your lovely card with us at CCM&M.
    Hugs Julie xxx

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful birthday card!! Thanks so much for joining at Sparkle N Sprinkle Creative Challenge, hope you will join us again!
    Hugs, Belinda
    {personal blog ~ Love Stamping}

    AntwortenLöschen

Thank you so much for visiting and leaving me a comment =)