Sonntag, 14. Juni 2015

Wedding shaker card

Heute habe ich eine shaker card für euch und zwar ist das meine erste shaker card überhaupt =)


Today i've got a shaker card for you and this is my first shaker card ever =)

 Inside:


Da ich keine Folie hatte, habe ich einfach Vellum genommen. Ich finde, dass es wirklich super passend war, da es so etwas dezenter wirkt.

Unfortunately i had no acetate, thats why i've used some vellum. I think, that this was really suitable, because it gives a softer effect.


Stamps: SU Perfekter Tag
Ink: Memento love letter
Die: Nellie Snellen



I would like to join to the following challenge:



Have a nice day,




Kommentare:

  1. Great Card .. Thanxx For Playing With Us At The Robyn's Fetish Challenge This Week
    Good Luck
    Sherry @ RF DT

    AntwortenLöschen
  2. Die sieht wirklich klasse aus. Gefällt mir sehr gut.

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful elegant design. Thanks for joining in the challenge at That Craft Place and good luck.
    Julie x

    AntwortenLöschen
  4. Such a beautiful card hun!

    Thank you so much for joining us at That Craft Place and good luck!
    Hugs,
    Karen. DT.xx

    AntwortenLöschen
  5. Oh die ist ja toll! Sehr schön geworden!!!
    Viele liebe Grüße
    Sissi

    AntwortenLöschen
  6. Dankeschön Sissi =)
    Viele liebe Grüße zurück!

    AntwortenLöschen
  7. Ein wunderschönes Kärtchen!

    Ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei den Basteltanten.

    LG Svenja

    AntwortenLöschen

Thank you so much for visiting and leaving me a comment =)