Donnerstag, 30. Juli 2015

Erdbeerzeit?

Ja, die ist schon rum :)
Meine Eltern haben vor ein paar Tagen vom Nachbarn noch einige Pflanzen fürs nächste Jahr bekommen und gepflanzt.
Da ist mir die Idee gekommen, die süßen Erdbeeren noch zu nutzen und somit wieder etwas von meiner to-do Liste zu streichen ;)
 
My parents got some strawberry plants (form a really nice neighbour) for next year, which they already planted. So this was the start of my idea to do this card and the best is, i can also delete one thing from my to-do list *yeah*




Inspirieren lassen habe ich mich von Lizzy für Lawn fawn. Sie hatte Vellum für ihren Hintergrund genutzt. Das fand ich so toll, dass ich das auch mal machen musste :)
I was inspired by Lizzy for Lawn fawn. She used vellum for her background and i was totally amazed. So that's why i had to try this too :)

Die Stempel sind von Clearly besotted stamps (leider gibt es dieses Set nicht mehr) und ich habe die Memento Stempelkissen (Love letter, Bamboo leaves) dafür verwendet.
Für den Cupcake kamen wie immer meine Spectrum Noir Marker zum Einsatz ;)
Der Spruch ist von Jutta Mettendorf und wurde weiß embosst.
The stamps are from clearly besotted stamps (im sorry they are disconnected) and i've used Memento inks (love letter, bamboo leaves). I colored the cupcake with my Spectrum Noir Marker and the sentiment says: we congratulate the birthday child!

Ich hoffe sie gefällt euch :)
I hope you like it :)



I would like to join to the following challenges : 
- Everybody Art Challenge - #334 Etwas embosstes
- Crafting from the heart challenge - #70 Anything goes
- LTSCB - #58 Anything goes
SSS wednesday challenge - Anything goes 
- CAS-ual Fridays - CFC141 Embossing
Seize the Birthday - Embossing







Kommentare:

  1. Erdbeeren gehen immer! Aber am leckersten sind sie aus der eigenen Nachbarschaft...
    Schön geworden! Hat dich mal wieder gut inspirieren lassen!
    Viele süße Grüsse
    Sissi

    AntwortenLöschen
  2. Super sweet card! Thanks for joining us at CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  3. Yummy looking card! Love all those strawberries! Thanks so much for playing along with us at Seize the Birthday!

    AntwortenLöschen
  4. what a sweet card and thanks for sharing at LTSCB

    AntwortenLöschen
  5. Bei deiner wunderschönen Karte bekomme ich gleich Appetit auf Erdbeeren und Cupcakes - oder vielleicht Erdbeer-Cupcakes! Wie auch immer, eine tolle Karte hast du da gezaubert!
    Vielen Dank für's Mitmachen bei Seize the Birthday!
    Anni

    AntwortenLöschen
  6. Those sweet strawberries look delicious - such a sweet card! Love how you've softened it with the vellum background. Thanks for playing along at CAS-ual Fridays!

    AntwortenLöschen
  7. How funny, have just been weeding and sorting out my own strawberry plants this week, getting them ready for the upcoming Spring season (I'm in New Zealand), so I'm loving this strawberry card too! Love the berry background and brilliant idea to use the vellum, must try that myself. So very glad you shared this with us at CAS-ual Fridays!!

    AntwortenLöschen
  8. This is adorable! I love the strawberry background! Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    AntwortenLöschen
  9. Das Kärtchen sieht total lecker aus :)
    Gefällt mir sehr gut
    LG
    Kali

    AntwortenLöschen
  10. Love your Birthday card and the added strawberry on the front is such a great addition! I so appreciate you joining us over at Seize the Birthday and hope to see more of you soon!

    AntwortenLöschen

Thank you so much for visiting and leaving me a comment =)