Montag, 10. August 2015

Indigoblu Lollipop Tree

Jaaa, ich mag die IndigoBlu Stempel sehr und deswegen folgt heute natürlich eine Karte mit dem tollen Baum. Ich weiß nicht wieso, aber als ich den Baum sah, wollte ich ihn unbedingt haben :D


Yeah, i really like the IndigoBlu stamps and that's why i made a card with this beautiful Lollipop tree.
I dont know why, but i wanted to buy this tree at the first sight :D

Nun aber erst einmal die Karte:
But first the card: 



Mit Distress inks habe ich einen Hintergrund gestaltet. Dazu habe ich mustard seed, dried marigold, ripe persimmon und seedless preserves verwendet.
Der Spruch wurde weiß embosst (Stempel: SU).
 
I made a distress inked background with mustard seed, dried marigold, ripe persimmon and seedless preserves.
The sentiment says congratulations and i heat embossed it (stamp: SU). 



Materialliste / Supply list: 


 
Ich hoffe die Karte gefällt euch :) 
I hope you like this card :) 








I would like to join to the following challenge:
- Seize the birthday - Embossing

Kommentare:

  1. I LOVE the colors of your background & that tree is lovely!! Gorgeous card!!

    AntwortenLöschen
  2. Hallo Selene,
    Eine wundervolle Karte hast du da gewerkelt!
    Viele liebe Grüße
    Sissi

    AntwortenLöschen
  3. Lovely card. I love the way you did the colorful background to the lovely tree. Thanks so much for sharing with us at Seize the Birthday.

    AntwortenLöschen
  4. Sensational card! Super Duper background! Thanks for linking up with the girls and I at Seize the Birthday!

    AntwortenLöschen

Thank you so much for visiting and leaving me a comment =)