Dienstag, 1. März 2016

Clean and simple

Ich habe mal an eine CAS Karte gemacht und zwar nach dem Sketch von CAS Colours and Sketches :)

I've made a clean and simple card and i've used the sketch from CAS Colours and sketches for it :)



Benutzt habe ich den süßen Stempel von  Scrapberry's Basik's big date. Außerdem noch die Ballons von Taylored Expressions. Mit einem Silberglitzerstift habe ich noch die Ballonbänder gemalt, welche man auf dem Bild leider nicht so gut erkennen kann.

For this card i used the cute image from Scrapberry's Basik's big date and some balloons from Taylored Expressions. I also made some balloon strings (if this is the right word for it), but -what a pitty- you cant see this really well on this picture.


Vielen Dank für deinen Besuch/ Thanks for visiting :)


Challenges, i would like to join:

- CAS colours and sketches - #162 Sketch











Kommentare:

  1. Die Karte ist ja wohl supersüß, meine liebe! Klasse. Die Katze ist total niedlich und Du hast den Sketch total klasse getroffen. Liebe Grüße von der stempelfrida

    AntwortenLöschen
  2. What a fun interpretation of the sketch. Thanks for joining us at CAS Colours & Sketches this week. Alles liebe indeed. Liz x

    AntwortenLöschen
  3. Ein ganz tolle Kärtchen. Danke für die Teilnahme bei der Kreativeinkaufchallenge.
    LG Dreja

    AntwortenLöschen
  4. Fun card! Wonderful coloring! Thanks for playing along with us at CC&S!

    AntwortenLöschen
  5. I like your take on the sketch, and I love the little guy, he's a cutie and beautifully coloured. Thanks for joining us at CC&S
    Louise xx

    AntwortenLöschen
  6. Time ran away with me for commenting last week! Thank you so much for sharing your card with us at CC&S. Stef x

    AntwortenLöschen
  7. Servus Selene!
    Simple Karte, aber sowas von entzückend finde ich dieses Motiv! Ich freue mich, dass du mit der Karte bei der KE-C mitmachst.
    Liebe Grüße
    ELFi

    AntwortenLöschen

Thank you so much for visiting and leaving me a comment =)